وبلاگی برای طرفداران مجموعه ی دیابلو

دیابلو داستانی است ساخته و پرداخته توسط بلیزارد که هم اکنون در دنیا بسیار محبوب و شناخته شده است. نبرد فرشتگان و شیاطین که به دنیای انسان ها راه می یابد. دیابلو قطعن گستردگی و عظمت وارکرفت را ندارد اما ژرفایش به همان نسبت بیشتر است و به مراتب پیچیده تر و رمزآلود تر از بسیاری داستان های حماسی است.

آنچه دیابلو را در میان آثار فانتزی برجسته میکند ترکیب بی نقص حماسه و وحشت است، دو ژانر فانتزی حماسی و وحشت با ظرافت تمام در این مجموعه بایکدیگر درآمیخته شدند.

این وبلاگ جهت آشنایی هر چه بیشتر فانتزی دوستان با دیابلو راه اندازی شده و امیدواریم در صورت استقبال گسترده، منجر به راه اندازی وبگاه طرفداران دیابلو شود.

بایگانی
پیوندهای روزانه

اولین تریلر سینمایی دیابلو 3

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

سلام به دوستان عزیز

امروز قصد دارم اولین تریلر سینمایی که برای دیابلو 3 منتشر شده رو تقدیم حضورتون کنم. 

مدت زمان این تریلر 2 دقیقه و 12 ثانیه هست و حجمش هم حدود 50 مگابایت.

کیفیتش هم بسیار بالا هست. امیدوارم که ازش لذت ببرین ... 



تریلر سینمایی دیابلو 3 (مدیافایر)


Password: diablo-fans.blog.ir

نظرات  (۵)

  • امیرحیسن رعیت پیشه
  • باسلام

    من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنرو.. دارید می توانید از طریق سایت زیر به ما سفارش دهید سفارشات شما طی 24 ساعت ساخته می شود

    www.designfa021.blog.ir

  • سید کامیار پاکدامن
  • قربون دستت :)
  • حسین کامکار
  • سلام

    من تازه این وبلاگ رو پیدا کردم. خواستم بابت تمام مطالب تشکر کنم، بازی دیابلو حالا برام خیلی قابل فهم تر شده.
    با خوندن مطالب وبلاگتون واقعا وسوسه شدم که دیابلو رو بخونم!امید وارم به خوبی وار کرفت باشه.
    ممنون
    می شه از هر کتابی توی مجموعه دیابلو یک خلاصه هم بگذارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی